РегистрацияВойти
Герб Казахстана

Жамбыл облысы әкімдігінің

ресми сайты

Герб ЖО

Мазмұны



Мемлекет басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы







Байланысу

Облыс әкімінің бірінші орынбасары 431771
ОРЫНБЕКОВ Бекболат Серікбекұлы
Облыс әкімінің орынбасары 433538
Облыс әкімінің орынбасары 432539
ЖАНКЕ Тимур Амантайұлы
Облыс әкімінің орынбасары 432894



430650
ШҮКЕЕВ Мұратхан Жүнісәліұлы

Облыс әкімінің орынбасары

ДАУЫЛБАЕВ Еркебұлан Әбілханұлы
Облыс әкімі аппаратының басшысы 454466
КАЛЕНДЕРОВ Нұржан Сәбитұлы
Әдеп жөніндегі уәкілі
АҚЫЛБАЕВ Олжас Бақытұлы 452016
бас инспектор 433613
АНАРҚҰЛОВА Жамал Сауытбекқызы
Мемлекеттік қөрсетілетін қызметтер сұрақтары 433454, 433890
Сенім телефоны
email: obrgr2015@e-taraz.kz
c 9.00-19.00 433613
c 19.00-9.00 431709
Мекен-жайы: Тараз қаласы, Абай даңғылы, 125 Көрсеткіш 080008

Жаңалықтар

Тақырып: Текущие вакансии
Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу үшін жалпы конкурс туралы хабарландыру
5 Наурыз 2019 Жыл0000
Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу үшін жалпы конкурс туралы хабарландыру
Хабарландыру мәтініне
персоналды басқару қызметі жауапты
 
Жамбыл облыстық мәслихатының аппараты бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу үшін жалпы конкурс туралы хабарландыру
 
Жалпы конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар:
 
D-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары білім;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-4, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі үш жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық немесе облыстық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының басшылық лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының басшылық лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес;
6) жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
7) ғылыми дәрежесінің болуы;
8) кеңесші және көмекші лауазымына жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
            Әкімшілік мемлекеттік қызметшінің лауазымдық жалақысы
Санаты Лауазымдық  жалақысы  қызмет  өткерген 
жылдарын есептегенде
 теңгеден  теңгеден
1 D-3 123171 166528
 
        «Жамбыл облыстық  мәслихатының аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (080008, Тараз қаласы, Абай даңғылы, №125 үй, 305, 311 бөлмелер, анықтама үшін телефондар: 43-70-54, 43-39-92, факс: 43-70-54, е-mаil: oblmaslihat-taraz@mail.ru)
бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға жалпы конкурс жариялайды:
         Жамбыл облыстық мәслихат аппаратының кеңсе және талдау бөлімінің бас инспекторы (санаты D-3, 1 бірлік), №6.
Функционалдық міндеттері: Облыстық мәслихат хатшысының, аппарат басшысының, аппарат басшысы орынбасарының, бөлім басшысының тапсырмаларын уақытылы және сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.
Облыстық мәслихат депутаттарына өздерінің өкілеттік міндеттерін орындауда, азаматтарды қабылдауда, сайлаушылармен кездесулерін ұйымдастыруда тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсетеді, оларды тиісті ақпараттық материалдармен қамтамасыз етеді.
Облыстық мәслихаттың сессиясына ұсынылатын мәселелерді және облыстық мәслихаттың шешімдерінің орындалуын облыстық мәслихаттың депутаттарымен бірлесіп зерделеуді ұйымдастыру мақсатында, облыстық мәслихаттың перспективалық жоспарына және тұрақты комиссиялардың жоспарларына сәйкес іссапарларға шығып тұрады.  
Облыстық мәслихат сессиясындағы депутаттардың сын – ескертпелері мен ұсыныстары бойынша іс-шаралар әзірлеу және олардың орындалуы бойынша жұмыстарының жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді.
Мерекелік, мерейтойларға арналған құтықтаулар, депутаттардың атқарған және жоспарлық жұмыстары бойынша мақалалар, хабарламалар дайындайды.
Облыстық мәслихаттың және сессияның қарауына ұсынылып отырған мәселелер бойынша құжаттарды сапалы дайындайды, баяндама, перспективалық жоспардағы мәселелер бойынша шешімдер, анықтамалар мен басқа да құжаттардың жобаларын әзірлейді.
Облыстық мәслихаттың «Бірлік» депутаттық тобына әдістемелік көмек көрсетеді, мәжіліс хаттамаларын, өзгеде құжаттарын рәсімдейді.
Облыстық мәслихаттың агроөнеркәсіпті дамыту, экология және табиғатты пайдалану мәселелері жөніндегі тұрақты комиссия жұмысын ұйымдастырып, қаулыларға, мәслихат шешімдеріне, хаттамаларға жинақ папкасын қалыптастырады.
 Қызметшілерді кеңсе құралдарымен және шаруашылыққа қажетті заттармен қамтамасыз етеді.
Материалдық ресурстардың қозғалысын есепке алуды ұйымдастырады, материалдық құндылықтарға түгендеу жүргізуге қатысады.
Ұйымның әкімшілік-шаруашылық қызметіне қатысты мәселелермен айналысады.
Бөлім жұмысына байланысты сын – ескертпелері мен ұсыныстары бойынша іс-шаралар әзірлеу және олардың орындалуы бойынша жұмыстарының жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді.
Бекітілген аудандық мәслихаттармен өзара іс-қимылда болып, олардан келіп түскен ақпараттарға талдау жүргізеді және басшылыққа мәлімет ұсынады.
Облыстық мәслихат шешімдерінің, облыстық мәслихат хатшысының өкімдерін және бекітілген бағдарламалардың орындалуын қадағалайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:   Білім немесе құқық немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе техникалық ғылымдар және технологиялар немесе ауыл шаруашылық ғылымдары.
Мамандығы: білім (жалпы) немесе құқық (жалпы) немесе техникалық ғылымдар және технологиялар (жалпы) немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (жалпы) немесе ауыл шаруашылық ғылымдары саласындағы (жалпы).
«Қазақстан-2050» Стратегиясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, «Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы», осы санаттағы нақты лауазымды сәйкесінше мамандандыру облыстарындағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.
  Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1)  Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу қағидаларының 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2)  3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;
3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.
"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға "Халықааралық бағдарламалар орталығы" Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.
Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
 Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннің келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде мына мекен-жай бойынша тапсырылуы тиіс: 080008, Тараз қаласы, Абай даңғылы, №125 үй, 305, 311 бөлмелер, анықтама үшін телефондар: 43-70-54, 43-39-92, факс: 43-70-54, е-mаil: oblmaslihat-taraz@mail.ru.
Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не "Е-gov" электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.  Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
 Құжаттарды қабылдау аяқталғаннан кейiн, құжаттарды қарау қорытындысы бойынша әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, әңгімелесуге жіберілгені туралы хабар алған күннен бастап үш жұмыс күн ішінде жоғарыда көрсетілген мекен-жайында орналасқан мекемеде әңгімелесуден өтеді.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.
Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар конкурс комиссиясы шешiмiмен келіспеген жағдайда шешім қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде уәкiлеттi органға немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде шағымдана алады.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы


Нысан
__________________________
 (мемлекеттік орган)
 
Өтініш
     
Мені___________________________________________________________
____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.
«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.
Қоса берілген құжаттар:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
     
Мекен жайы және байланыс телефоны___________________________________
____________________________________________________________________
 
________                                               ____________________________________
  (қолы)                                                            (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
 
«___»_______________ 20 __ ж.

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы
 
Нысан
 
«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК
ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ
ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»
  _____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)
ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)
 
  _____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)
 
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1. Туған күні және жері/
Дата и место рождения
 
2. Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)
 
3. Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения
 
4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
 
5. Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками
 
6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)
 
7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)
 
8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)  
9. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)
 
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации
қабылданған/
приема
босатылған/
увольнения
 
     
 
     
 
 
 
   
 
 
   
 
 
   
 
 
   
_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата
 
_______________
күні/дата
             
 
 
 
 
 
 
 
   За текст объявления ответственность
несет служба  управления персонала
Объявление о проведении общего конкурса аппарата Жамбылского областного маслихата для занятия вакантных административных государственных  должностей
 
Общие квалификационные требования к участникам общего конкурса:
 
К административным государственным должностям категории D-3 устанавливаются следующие требования:
высшее образование;
наличие следующих компетенций: стрессоустойчивость, инициативность, ответственность, ориентация на потребителя услуг и его информирование, добропорядочность, саморазвитие, оперативность, сотрудничество и взаимодействие, управление деятельностью, принятие решений, лидерство, стратегическое мышление, управление изменениями;
опыт работы должен соответствовать одному из следующих требований:
1) не менее трех лет стажа работы на государственных должностях, в том числе не менее одного года на должностях следующей нижестоящей категории, предусмотренным штатным расписанием структурного подразделения государственного органа, или не ниже категорий А-4, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 или на административных государственных должностях корпуса «А», или на политических государственных должностях, определенных Реестром;
2) не менее четырех лет стажа работы в областях, соответствующих функциональным направлениям конкретной должности данной категории, при наличии стажа работы не менее одного года на должностях следующей нижестоящей категории, предусмотренным штатным расписанием структурного подразделения государственного органа, или не ниже категорий А-4, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 или на административных государственных должностях корпуса «А», или на политических государственных должностях, определенных Реестром;
3) не менее трех лет стажа работы на административных государственных должностях не ниже категорий А-4, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 или на административных государственных должностях корпуса «А», или на политических государственных должностях, определенных Реестром, или в статусе депутата Парламента Республики Казахстан или депутата маслихата области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), работающего на постоянной основе, или в статусе международного служащего;
4) не менее четырех лет стажа работы на государственных должностях, в том числе не менее двух лет на руководящих должностях правоохранительных или специальных государственных органов центрального либо областного уровня, или на руководящих должностях не ниже тактического уровня органа военного управления Вооруженных Сил, местных органов военного управления или военных учебных заведений;
5) не менее четырех лет стажа работы в областях, соответствующих функциональным направлениям конкретной должности данной категории, при наличии стажа работы не менее одного года на руководящих должностях;
6) завершение обучения по программам послевузовского образования в организациях образования при Президенте Республики Казахстан или в зарубежных высших учебных заведениях по приоритетным специальностям, утверждаемым Республиканской комиссией;
7) наличие ученой степени;
8) на должности советника и помощника опыт работы не требуется.
Должностной оклад административного государственного служащего
Категория Должностной оклад  в  зависимости 
       от (тенге) до  (тенге)
1 D-3 123171 166528
Коммунальное государственное учреждение «Аппарат Жамбылского областного  маслихата» (080008, г.Тараз, проспект Абая, д.№125, кабинеты 305, 311 телефон справок: 43-70-54, 43-39-92, факс: 43-70-54, е-mаil: oblmaslihat-taraz@mail.ru) объявляет общий конкурс на занятие вакантных административных государственных должностей:
Главный инспектор отдела канцелярии и анализа аппарата Жамбылского областного маслихата, (категория D-3, 1 единица), №6.
Функциональные обязанности: Обеспечивает своевременное, качественное исполнение поручений секретаря областного маслихата, руководителя аппарата, заместителя руководителя аппарата, руководителя отдела.
Оказывает практическую и методическую помощь депутатам областного маслихата при исполнении своих полномочий, в приеме граждан, в организации встреч с избрателями, обеспечивает их соответствующими информационными материалами.
В соответствии с перспективным планом областного маслихата и планами постоянных комиссии, с целью организации совместного с депутатами областного маслихата изучения вносимых на сессию областного маслихата вопросов и за ходам исполнения решений маслихата выезжает в командировки. 
Организует работу постоянной комиссии областного маслихата по вопросам развития агропромышленности, экологии и природопользования, формирует папку - сборник для постановлений, решений маслихата, протоколов.
Обеспечивает осуществления работ по подготовке мероприятии по критическим замечаниям и предложениям, высказанных депутатами на сессии областного маслихата.
Готовит статьи, сообщения по исполненным и плановым работам депутатов, поздравления посвященные юбилею, праздникам.
Подготавливает документы по вопросам, вносимых на рассмотрение областного маслихата и сессии, готовит доклады, решения по вопросам перспективного плана, справки и другие проекты документов.
Оказывает методическую помощь, оформляет протоколы заседаний и другие документы депутатской группы областного маслихата «Бирлик».
Обеспечивает канцелярскими принадлежностями и предметами хозяйственного обихода персонала.
Организует учет движения материальных ресурсов, участвует в проведении инвентаризации материальных ценностей.
Занимается организационными вопросами административно-хозяйственной деятельности.
Взаимодействует с закрепленными районными маслихатами, анализирует поступившую от них информацию и предоставляет сведения руководству.
Контролирует исполнение решений сессии областного маслихата, утвержденных программ и постановлении постоянных комиссии.
Требования к участникам конкурса: образование или право или социальные науки, экономика и бизнес или технические науки и технологии  или сельскохозяйственные науки. Специальность: образование (общее) или право (общее) или социальные науки, экономика и бизнес (общее) или технические науки и технологии  (общее) или сельскохозяйственные науки (общее).
Знание Стратегии «Казахстан-2050», Трудового кодекса Республики Казахстан, Конституционного закона Республики Казахстан «О выборах в Республике Казахстан», Закона Республики Казахстан «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», нормативных правовых актов Республики Казахстан регулирующих отношения в областях соответствующих специализации конкретной должности данной категории.
 Необходимые для участия в конкурсе документы:
1) заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам;
2) послужной список кандидата на административную государственную должность корпуса "Б" с цветной фотографией размером 3х4 по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
3) копии документов об образовании и приложений к ним, засвидетельствованные нотариально;
К копиям документов об образовании, полученным гражданами Республики Казахстан в зарубежных организациях образования, прилагаются копии удостоверений о признании или нострификации данных документов об образовании, выданных уполномоченным органом в сфере образования, за исключением документов об образовании, выданных зарубежными высшими учебными заведениями, научными центрами и лабораториями гражданам Республики Казахстан – обладателям международной стипендии "Болашак", а также подпадающих под действие международного договора (соглашение) о взаимном признании и эквивалентности.
К копиям документов об образовании, выданных обладателям международной стипендии "Болашак", прилагается копия справки о завершении обучения по международной стипендии Президента Республики Казахстан "Болашак", выданной акционерным обществом "Центр международных программ".
К копиям документов об образовании, подпадающих под действие международного договора (соглашения) о взаимном признании и эквивалентности, прилагаются копии справок о признании данных документов об образовании, выданных уполномоченным органом в сфере образования;
4) копия документа, подтверждающего трудовую деятельность, засвидетельствованная нотариально либо удостоверенная кадровой службой с места работы;
5) медицинская справка о состоянии здоровья (врачебное профессионально-консультативное заключение) по форме № 086/у, согласно формам первичной медицинской документации организаций здравоохранения, утвержденным приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697), выданная не более чем за шесть месяцев до дня представления документов (либо нотариально засвидетельствованная копия);
6) копия документа, удостоверяющего личность, гражданина Республики Казахстан;
7) справка с психоневрологической организации по форме, согласно стандарту государственной услуги "Выдача справки с психоневрологической организации", утвержденному приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11304), выданная не более чем за один год до дня представления документов (либо нотариально засвидетельствованную копию);
8) справка с наркологической организации по форме, согласно стандарту государственной услуги "Выдача справки с наркологической организации", утвержденному приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11304), выданная не более чем за один год до дня представления документов (либо нотариально засвидетельствованная копия).
Документы должны быть представлены по адресу: 080008, г.Тараз, проспект Абая, д.№125, кабинеты 305, 311 телефон справок: 43-70-54, 43-39-92, факс: 43-70-54, е-mаil: oblmaslihat-taraz@mail.ru в течение 7 рабочих дней со  следующего рабочего дня от последней публикации объявления о проведении конкурса.
Лица, изъявившие желание участвовать в общем конкурсе представляют документы в государственный орган, объявивший конкурс, в нарочном порядке, по почте или в электронном виде на адрес электронной почты, указанный в объявлении либо посредством портала электронного правительства "Е-gov" в сроки приема документов.
При предоставлении документов в электронном виде на адрес электронной почты государственного органа их оригиналы либо нотариально засвидетельствованные копии представляются не позднее чем за один час до начала собеседования.
 Кандидаты, допущенные к собеседованию, проходят его по адресу г. Тараз, проспект Абая, 125 в течение трех рабочих дней со дня уведомления кандидатов о допуске их к собеседованию.
Для обеспечения прозрачности и объективности работы конкурсной комиссии на ее заседание приглашаются наблюдатели.
Расходы по участию в конкурсе (проезд к месту проведения собеседования и обратно, наем жилого помещения, проживание, пользование услугами связи всех видов) граждане производят за счет собственных средств.
Участники конкурса и кандидаты в случае несогласия с  решением конкурсной комиссии могут обжаловать в уполномоченный орган, либо в судебном порядке в соответствии законодательством Республики Казахстан в течении пяти рабочих дней со дня принятия решения.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Приложение 2
к Правилам проведения конкурса
на занятие административной
государственной должности корпуса «Б»
 
 
Форма
 
___________________________________
(государственный орган)
                           
 
Заявление
 
 
Прошу допустить меня к участию в конкурсе на занятие вакантной
административной государственной должности _______________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________
С основными требованиями Правил проведения конкурса на занятие
административной государственной должности корпуса «Б» ознакомлен (ознакомлена), согласен (согласна) и обязуюсь их выполнять.
Отвечаю за подлинность представленных документов.
Прилагаемые документы:
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
_________________________________________________________________
     
Адрес и контактный телефон ___________________________________
____________________________________________________________________
 
 
__________                ____________________________________
(подпись)                                                                   (Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
      
«____»_______________ 20__ г.

Приложение 3
к Правилам проведения конкурса
на занятие административной
государственной должности корпуса «Б»
 
Форма       
 
 «Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК
ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ
ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»
_____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)
ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)
_____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)
 
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1. Туған күні және жері/
Дата и место рождения
 
2. Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)
 
3. Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения
 
4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
 
5. Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками
 
6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)
 
7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақта
Links
Таңбалар

Для того, чтобы добавить комментарий, необходимо войти на сайт.
Ыңғайлы жаңалықтар табылған жоқ

Наверх

Яндекс.Метрика